Klachten & meldingen

Over het klachtenformulier

Onder elke op onze website gepubliceerde contactadvertentie staat een button waarmee u ons kunt wijzen op zaken die niet juist of goed zijn of wellicht zelfs frauduleus. Zo proberen we samen met u onze website zo goed mogelijk te vrijwaren van ongewenste advertenties.

Als u gebruik maakt van het formulier waarmee u een melding kunt insturen dan loggen we uw IP-nummer. Zo zorgen we er voor dat we weten waar klachten en opmerkingen vandaan komen en kunnen we ook hier bij een te excessief gebruik van dit formulier IP-adressen tijdelijk of permanent blokkeren.

Alle formulieren die binnenkomen worden bekeken en verwerkt, maar reageren op ingezonden formulieren doen we, een enkel geval daargelaten, niet.

Overige klachten

Het kan gebeuren dat u een klacht heeft over onze website, over ons of over post welke u via ons ontvangt. We nemen klachten zeer serieus, en horen in voorkomend geval dan ook graag van u. Voor elk soort klacht kunt u gebruik maken van ons contactformulier. Na ontvangst van uw bericht proberen wij om u binnen uiterlijk 72 uur een reactie te sturen. Bij grote drukte kan dit echter langer duren, en vragen wij u hier om uw begrip.